Assalamualaikum...

Woh lama tak update blog. Asyik sibuk mengatur menu makan..hihi mana badan tak besar kan...

Macam banyak nak tulis tapi tamak semua pon nak keluar masa ni.
Eh tetiba stuck pulak.
Mmmm...

Laksa lagi dan lagi. Hari tu macam terjanji la pulak siapa nak laksa sila pulang ke teratak (cehhh....)
Mimi balik dia tuntut laksa. Waaa malasnye. Kalau bab makan ingat sokmo budak neh. Dalam kemalasan yang sengaja di buat-buat + yang sedia ada malas pon memang banyak, perlahan macam siput la buat kuah laksa.

TQ Adli tolong potong cabai. Ellehhh cabai je pon. Saja nak tunjuk dia pon rajin masuk dapur. Adik teruna i sorang neh memang la ^___^

Just nak cakap sabtu yang best. Tambah pulak aunty saya balik. Dah lama gila kot dia tak balik. Bila balik,adik yang paling bahagia. Bodek dari semalam tak habis-habis. Nak KFC la. Makan itu lah. Makan ini lah. Semua benda dia nak. Buat perangai macam selama ni dia tak pernah jumpa. Sabar je la Anjang. Pasti tercabar keimanan mu...hehe

Solat Ainul solat. Baiklah pas solat makan laksa ^__^

4 comments:

I_Hate_Lolipop said...

sempat lak makan laksa..haha..takpe makan selagi mampu.berenti sbelum kenyang.

:: Nur Ain Hj. Ishak @ Acu :: said...

sedapnye laksa..i duk cni xpenah pun mkn lagi..tipuuu..dah dekat 5 bulan la..

:: Nur Ain Hj. Ishak @ Acu :: said...

sedapnye laksa..i duk cni xpenah pun mkn lagi..tipuuu..dah dekat 5 bulan la..

ainul said...

meh balik =)
anytime pon i boleh buat...pakar ni...eheee ^___^