Pagi dah cerah..

Assalamualaikum...

"Along anta gi skolah. Ari n adik bertugas. Ari ni Na ada class"
"Ye..ye Along bagun nih"

Aktiviti pagi hari skolah dalam rumah nie saling x tumpah (Cehh...) macam kat pasar ikan. 2 sepuluh...2 sepuluh....
Haaa amik kau tunggang langgang rumah. Tempat tidur sah-sah la pakai tinggal je. Pastu masing-masing buat muka tak bersalah. Kalau dalam bilik, saya buat-buat macam tak kisah je. Ni mengada tidur nak depan TV sesaja.

Pepagi dah bising. Sorang nak ini sorang nak itu. Umpamanya kalau kat pasar tu sorang nak ketam sorang lagi nak 10 ekor ayam. Takke demand tahap dewa tu. Setiap pagi pon buat mak pening-pening lalat.

Sekarang ni dah macam kebengongan la pulak. (Manusia memang macam aku eyh??? ada salah, tak ada pon salah..lalalal biasalah kan)
Sunyi je rumah. Orang lain gi keje, gi skolah, aku je yang setia tak gi mana-mana. Ok mesti mak sayang lebih sebab rela hati nak jaga rumah ^___^ padahal selama ni boleh je rumah berdikari takda siapa nak kesah -_____-"

Kesimpulannya (cehh macam karangan jek), saya memang tak boleh hidup tanpa family =) yang bising tu buat hidup saya betul-betul hidup.

No comments: