Ainul dan Hollywood @)----

Assalamualaikum...

Musim sekarang dah tak tentu hala rasanya. Macam hari ni ha. Lembap tapi panas menggigit-gigit kulit yang dah memang spesis Ronaldinho ni. Bertambah bling bling la Ainul ^___^
Dekat Hollywood, saya ramal panas mungkin. Wah pandai pulak aku meramal guna ilmu Ramalan nujum Pak Belalang ni T___T

Kalau ada sesiapa yang tertanya-tanya mana la tempat si budak Ainul ni duduk. Sampai kulit secerah dan sehalus mulus Ronaldinho T____T

Haaaaa ni dengan bangganya nak tunjuk sket kampung saya. Siapa yang rasa alergic sila main jauh-jauh ya.
Tadaaaaa.....
 Ini kampungku versi barat!
*TQ uncle google

Kalau saya stay kat kampung versi atas sure saya dah bersimpang siul punya otak  Siap bersahabat baik dengan Paris Hilton mungkin =) dan sure jadi pisau cukur dok kikis harta dia...woi kaya amat dia tu. Untung-untung bawak balik Lamborghini sebijik hadiah kat parents ~___~

Terima kasih Allah sebab hadirkan saya di kampungku versi timur. 
Nak tengok eyh? Jangan menyesal nanti korang jeles...ehee =)

 Kampungku versi timur

Saya bangga ni sebab kampung korang ada ke menatang alah ni? ada ke? *sambil angkat-angkat kening *__*
"Alah setakat Gerik apa la yang ada. Jaohhhh ya amattt!! Tempat jin bertendang je kot! "
Ramai yang cakap macam tu tapi ada saya kesah? Takla! sini best ya amat. Tak hiruk pikuk macam kat bandar. Jauh dari Paris Hilton *whatthefun la kan
Jauh pon jauh la. Mak tak kesah la noks! ^___^

3 comments:

:: Nur Ain Hj. Ishak @ Acu :: said...

gerik mmg bestttttttttttttt.5 stars!

:: Nur Ain Hj. Ishak @ Acu :: said...

gerik mmg bestttttttttttttt.5 stars!

ainul said...

ehee skali pandang mcm kat hollywood...rajin org gerik susun blok tu ^___^