Cekgu kecintaan hati!

Assalamualaikum...

Fuhhh..fuhh bersawang seperti biasa...

Entry yang memang tak akan panjang....janji yang err...er..mungkin lebih sikit daripada pendek ;)

Dulu masa sekolah memang akan ada cikgu kegemaran.  Selalunya akan suka seseorang cekgu tu atas dua sebab yang munasabah di pemikiran.  Orang lain tak tau la macam mana kan...

1.  Cekgu tu baik...selalu senyum.  Kalau garang pun takpe pasai kebanyakan masa dia adalah sangat menyejukkan hati.

2.  Tak biased - bila masuk bab biased ni macam banyak tragedi je.  T____T budak nakal katenye..balik sekolah pagi sempat lagi pergi mengail.  Bila masuk kelas petang memang selemuihh habis.

Tapi sangat lah terinspirasi dengan seorang cekgu ni..pesannya, kalau suatu hari kamu jadi cekgu, sila pastikan kamu sayang murid lemah melebihi murid yang sedia pandai.  Murid lemah labih memerlukan sokongan seorang cekgu untuk menggapai bintang yang tertinggi...

 p/s : selamat hari guru in advance...
kalaulah saya seorang guru....   :(

4 comments:

aan_una said...

sekarang kamu seorang guru...cikgu ainul sayang... :)

aan_una said...

:)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

AinulNaza said...

Tq aan una...Aaaa manja x kita panggil awk...Hihi...Sayang awk!