Malam ini kaseh teringat aku padamu.

Assalamualaikum...

Jiwang karat lah malam-malam buta ni.
Actually saya suka dengan lagu ni tapi tak tau sapa nyanyi. Boleh? Rasanya Francisca Peter kot. Try google sendirilah siapa yang nak tahu  ^___^

Tak tahu macam mana malam ni boleh pulak bermesyuarat meja bulat adik beradik. Tajuk utama adalah lelaki idaman. Cerita lelaki yang kamu suka lepas tu adk beradik akan komen secara berjemaah. Lantak lah kau rasa nak menangis sekalipun komen tetap komen. HAHAHA keji nau!

 Gambar sekadar hiasan sebab ada lelaki idaman di dalam ini *Blushing lah -__-"
ok tipu je =p

 Bila cakap  saya suka sebab dia ada gadget yang cool...BELOM HABIS CAKAP DAH KENA PANGKAH...Dushhh!!!

Adik Ika terus bagi tzkirah maghrib...
1001 soalan kena jawab...haduii la..
Kalau setakat cool pastu gadget dia pon cool baik tak payah kate nye 
Tapi saya suka gila kot kat gadget tu :(
Adik cakap lagi, baik usaha dapatkan sendiri daripada dapat lelaki yang "friendly" dengan perempuan. Esok2 susah hang.

Sebagai pencinta gadget haruslah saya pilih....suka dalam hati dah lah ^___^
Skali-skala dengar lah cakap adik kan.

No comments: