status FB pon nak jadi hal!

 Salam...

Kenapa kalau belajar kat tempat baru pon, skolah lama tetap di hati??? kenapa ea???

Sejak sekian lama FB macam "hidup segan mati tak mahu", (ye la hati separuh dah dekat blogkn) tetiba macam tergatal tangan nak letak status...Macam biasalakan. Saja-saja hilangkan stress. Tetiba ada makhluk yang BOM saya..Dah la tak bagi salam ke hape kan. Malas nak ambik serius benda macam seciputt ni. Tapi dalam hati terasa jugak la. Terfikif jugak "aku buat salah ke ngan status tu". Eyh tolong la...

Tengok ayat dia bagi untuk HALWA MATA saya :
tu sume khayalan awk je.klu slalu ingt kat bende yg dah lepas awk tak akan ke depan sebab pemikiran awk masih lagi dibelakang duk ingt yg dah lepas. 
 
Eyh kenapa perlu serius sangat ni??? Status tu saya saja-saja letak je pon. Bukan la saya berkhayal di siang hari...Tidak ok..Kita kena ingat, yang lama tulah permulaan perjalanan kehidupan kita. Macam orang selalu cakap, tak ada yang lama tak akan ada yang baru..

Terima kasih k.yana jugak atiqah sebab fahammm....
Saya copY n paste je semua...A bukan nama sebenar...

Nurul Atiqah Nazaruddin
A : semua org ada hak mengingati sesuaru yg memberi makna dlm hidup mereka, jadi tak slh kot kalau seseorang punyai minat tersendiri. Minat org tak boleh dihalang kerana tu Allah variasikan kejadian manusia, wallahu'alam.
 
Suriyana Affendi
sbb skolah lama spt UM ada budak comel spt sy!!! lalalalal
 
Ainul Basyirah Nazaruddin
A : x da yg lama x da yg baru. yg lama itu pelajaran n pengajaran utk masa depan...kenapa serius sangat nih-__-"

atiqah : kamu betul =) tak sia2 selalu bc tafsir Quran..bangga dengan kamu =)

k.yana :HAHA memang skolah lama best macam kat UM...cumel spt kamu dan saya...lalalala nk jugak tu...hehe
 
Suriyana Affendi
Suriyana Affendi
ainul : nak jugak tuuu... die jugak... hik3... pdulik org kata apa nul, yg pntg kt hdup dgn cr kt. ada aku kesah??? ckp cam tu... lalalalala
 
Ainul Basyirah Nazaruddin
Ainul Basyirah Nazaruddin
HAHA k.yana memang best...super duper best....ada aku kesah ....HAHAHAHAHA
 
Suriyana Affendi
yeah... i mmg cumel (ada aku kesah??? lalalala) hahaha...

A : kenangan lepas dijadikan pengajaran, diambil pengalamannya..dijadikan tauladan dan sempadan.. simpan sdikit utk benteng diri masa depan.. bukan bermakna lupa terus.. supaya kita beringatt, dimanakah kita sekarang ini sekiranya perkara lepas tidak terjadi.. :) ingat tu encik A, jgn jd manusia yg lupa diri... wink2
Ainul Basyirah Nazaruddin
ayat terbaik dari ladang :)
betul tu k.yana...kalau yg lama kita terus lupa, pasti kesalahan yg sama kita kan ulang..kan...kan...
 
Suriyana Affendi
btul3... apa daa.... lu pk la sendiri!!! hik3
 
P/S : Kidding pon x boleh ke???

 
 
 

No comments: