2nd year

Salam...
Tak tau kenapa macam saja nak buat entry ni...

Terasa macam sekejap sangat. Mula-mula masuk UM dah la berperangai luar tabii. Menanges siap msg cikgu bagai. Call mak abah takpayah cakap la. Tengah malam pon saya bantai call jugak. Macam takkan dapat balik semula ke rumah. Konon la kan. Macam la tak pernah masuk asrama. Masa first jejak tempat baru memang saya macam tu lah. Aksi mahu dramatik saja. Air mata tu macam perlu. Tambah -tambah masa mak nak balik kan. Mana la tahu dia angkut saya sekali.HAHA berangan la aku...

Tapi dah lama di UM...ahhh tetap sama je...tp air mata semua buang tepi...cuma bila cuti dan tiba sem baru, cuti pon akan disambung...wellll ini lah Ainul =)

Dah masuk 2nd year ok dah la...takan la nak nanges lagi kan...Time ni dah bergembira. Tak caya tengok gama ni.........
 C-ma.saya.Ah.Eyzan

k.yana dan saya

Gambar masa dinner. Tema glitz n glamourous. Apakah????
Memang la tak sedey...time makan mana boleh sedey-sedey...haha
Gambar dinner lain seme dah wasallammm. Kena virusss cinta..caittt

No comments: