sya mahu jadi skema

Pecah Kaca Pecah Gelas, Rosak Bahasa Nak Baca Pun Malas

ni tajuk dr entry ustaz Hasrizal..kalu nak lagi jelas klik sini. Termanggu jugak la saya baca tu. Memang terkena dekat batang hidung sniri. Bila fikir-fikir balik, saya dah la kos Malay Stdy tapi saya sendiri jugak yang merosakkan bahasa.

Tengah bermain teka-teki dengan diri sendiri pulak sekarang. Agak-agak boleh ke saya jadi skema yg betul-betul skema. Ah tak mungkin lah. Macam biasa, suka-suka saja eja pendek2. Selagi boleh pendek semua sy pendekkan. Ha kan dh cakap. Cabaran neyh.

ok2 jangan la korang baca serius sangat. Ha tu berkerut-kerut dahi. Rileks. Hidup perlu santai. 

Ok buat masa skarang memang tak boleh nak skema mengejut. Kita skema sket je la ea. Cara dia, kita cuba buat entry dgn ayat macam karangan SPM..eh kita kasi up sket..STPM la..tp macam x boleh blah je saya ni..HAHA

X pe...x pe...cuba dulu lah!

No comments: