Pilihanraya UM


Amaran!!!! dah nampak lambang kat bawah nie, sapa ada alahan  sila jgn baca. Nak baca jugak eh? silakan saja...


saya lewat...saya lewat....orang sudah ke bulan saya masih di bumi...nak buat macam mna, saya x da roket lah.

lg 1, gambar sekadar hiasan..hiasan yg cantek (-__-")

saya tak berat sebelah. Saya jg x pergi untuk mengundi. Saya terkecuali. Saya tanak buang duit turun KL semata-mata nak mengundi. Kalau duit berkepuk akan turun jugak :)

Kalau nk mengundi kena la pilih yg mana 1 pilihan hatikan...so..so..so..

Saya sokong mana yg jelas perjuangan dia. Kalau setakat nak glamour n mengampu jer lebey, awal-awal lagi sy sudah tolak tepi. Saya tidak cakap sapa-sapa.  Itu kriteria yg saya tolak.

Ini yang saya mahukan:
Saya mahukan pejuang  yg sejati. Yang berani tegakkan kebenaran. Yang akan menjaga kebajikan kami dan yg paling utama Yang berusaha tegakkan Islam yg kian layu  (di tasik madu).

haaa..kan korang dh dapat agak...Itu hak kita. Ikot suka hati mau pilih yg mana kn..hehe

No comments: