UM vs UPM

UM is ONE!!!
macam tak sedar je skarang tengah menumpang di UPM...lagi mau mengata UPM ke..hehe sy bukan mengata tapi sedikit sebanyak saya sangat berbangga menjadi warga UM :) walaupon bangunan dkt UM dh tua-tua *kalau manusia, tunggu masa je :)
x pe UM memang U senior pon kn *cehhh siap ayat cover2 tak leh blah

orang cakap hujan emas di negeri org...tp saya tetap nak hujan emas di universiti saya..tak kira saya nk jugak! kenpa kau emo AINUL...sebab...sebab...
saya di tinggalkan keseorangan dalam bilik..dah la tak kenal sapa2..so dr lepas je adik sy g exam saya dah jadi macam orang bisu...asyik menggoogle aje..roomate dia yg lain sume study..pusing kanan study, pusing kiri pon study...adoyaiiii tensyen i..kalau d UM boleh la jalan2 cari makan or wat something yg best...cni tempat orang jangan pandai2 nak mengulor..yg sy tau, pergi ke toilet n balik bilik..tempat lain food court je...tempat makan harus la tau kan..tapi jauh maaa...penat jalan..nak naek bas, ape ko ingat ni UM ker..haha

internet pulak macam siput...slow ya amat...ey sabar je la...stay depan lappy main game pon bosan..mane taknye, dari pagi asyik dok main..barang yang lama haruslah bosan cepat2 kan :)
nasib baik sekarang internet dah agak laju so mao berFACEBOOK sekejap..

No comments: