berjoli

exam saya sudah tamat..makanya masa untuk lepaking :)
stay kat Sepang sampai 24...sebelum tu harus la jalan2 hilangkan lelah otak yg tak berapa nak lelah pon sebenarnya...sengaja carik alasan yang paling best untuk berjoli-joli...
adik2 saya sudah bising kenapa Along mereka masih belum jumpa cari jalan pulang..haha selagi misi berjoli belum tercapai maka selagi e2 masa untuk balik belum tiba :)

emak n abah cool je..adik2 saya sengaja nak buat saya rasa mcm kakak yg bersalah...walhal memang saya agak bersalah...exam habis 5hb sekarang dh brapa hb tp masih tak ingat nk balik...biasa la kn, kakak yg cumelll ni harus la d tanya selalu oleh adik2 :p

sekarang sengaja menSTAYkan diri di UPM...mengacau daun org yg tengah exam...mereka bengang je tengok sy bersenang lenang menggoyang kaki...tak payah bersusah menghafal2...hokeyh2 adil la saya dh bersusahlebih awal daripada mereka...dh habis exam harus la saya mengacau org...hehehe kasi mereka tensi sket...Ainul memang kejam...

No comments: