Malangnya "sayang" itu tidak dapat dibeli dengan kuntuman mawar

Assalamaalaikum....

Kalaulah rasa "sayang" dalam dunia ni dapat dibeli dengan kuntuman bunga kan best.  Aiols akan beli 1000 kuntum bunga ros dan jadikan ia satu jambangan yang cantik dan berikan pada kesayang.  Dengan harapan bila si dia dah dapat bunga tersebut, hatinya akan terus terpaut dan takkan nampak wanita yang lain lagi.  Ohh tamaknya dia ni -____-"



kesayangan TQ 4 the roses <3  .  Tapi satu perkara yang awak kena tahu, awak tak dapat beli "sayang" saya kesemuanya sekali :(
"Sayang:" yang melimpah ruah tetap saya beri pada emak dan abah saya.

Kalaulah dengan bunga je dah cukup untuk membeli sekeping hati, owhhh owhhh saya takut!!!!
Nanti kalau ada orang bagi bunga dekat si dia, automatik hatinya telah dibeli oleh si pengirim bunga tu.
Macam mengerikan je buyiknye.  HAHA

p/s : nasiblah sayang tu asalnya jatuh drpd budi, kalau sayang tu wujudnya daripada pemberian bunga, sungguh saya tak mampu T____T

No comments: