Cair!!!

Assalamualaikum...

Dalam setahun dua ni asyik duk pikir nak sambung blajar ke tak..nak ke tak? penting ke tak? best ke tak?
Semuanya adalah "tak" dibelakangnye dan satu benda yang pasti tiada "tidak" ........saya adalah stress bila kena baca buku yang bertimbun!!!  dan tiba-tiba rasa macam
 "ok kita tak payah sambung stdy!"

Tapi....


 Saya isytiharkan bahawasanya saya tumpas ^___^"
 Sungguh saya cair bila tengok Abang Sepet ni ambik degree ke dua.  Oh jeles....jeles...jeles...
Rasa macam nak sambung masa tu jugak.  HAHA gelojoh aih!

Sekarang dalam proses "meracun" mak dengan abah supaya menjadi penaja utama.  Harap sangat ayat-ayat manis saya berjaya mencairkan hati mereka  :) :) :)
Kalau tak dapat tajaan, duduk bawah pokok kira bintang lagi la nampak gayanya *sambil lap-lap air mata palsu. HAHA

No comments: