Dilema...

Assalamualaikum....

Saya sangat dalam dilema.  Serba salah.  Pening.  Tekanan.  Kegilaan.  Haaa punya la banyak penyakit sepanjang mnggu ni.  Saya mahu lari daripada masalah ini plishhhhh...

BFF nak kawin.  Bukan saya tekanan sebab  mungkin akan jadi yg terakhir *walaupun ini mungkn salah satu penyebabnya...hahaha...wey Ainul silalah percaya dengan janji Allah.  #silalah percaya bahawa saya sangat percaya dengan janji Allah dan tiada keraguan walau sedikitpn#
Tapi yg jadi masalahnya dari kawan yg 1st kawin sampai sekarang, mesti ada yang nak tanya "bila kau nak kawin?".  Boleh tumbang mak noks!

Ok tu masalah tak berapa nak besar sebab ye lah kita mana mampu nak tutup mulut semua org kn...

:::MaSAlaH uTama :::
DLANTIK MENJADI PENGAPIT!!!!
Tolonglah.  Ini bukanlah kerjaya idaman!  Kalau boleh dalam mimpi pon taknak benda ni jadi.

Bayangkanlah ok...
 
Kawan sy berat dia hanya 38kg.  Ok susah hati lg sekal sebab bila sy duduk sebelah dia kompem dah nampak macam bodyguard....sadis owh...

Setelah ditambah ditolak dan dicongak, ketinggian kawan saya mungkin dalam 154cm dan saya 161cm.  Lengkap pekej seorang bodyguard!   dengan besarnya...tinggnya lagi....hadoiii la...

Saya request nk pakai baju hitam.  Dengan harapan nampak kecik lah sikit walaupun pada hakikatnya mmg lah besar.  Tapi bila pakai hitam sy yakin sket la nk jadi pengapit...lemak tersembunyi u :) 
ouch malangnya sy dipaksa pakai pink! WHAT? PINK?  
hoi hoi Ainul pink ok...pink!!!! yg ini sumpah macam nak pitam. Sy tak pernah ada baju pink melainkan yang orang bagi...tu pun dah lusuh.  Mana nk cari baju pnk ni...pening....hazab..

Harap2 last mint ada orang nak gantikan tempat saya...aminnnnnn........

1 comment:

Farhan Yusuf said...

keh keh keh
redha ajer laaa...
ouuhhh...sweet in pink..
ayayaya...