Gerik- Ipoh -Sekinchan-Tanjong Karang-Klang-Ipoh-Gerik

Assalamualaikum...

Haaa...banyak nye lah destinasi. 
Bermalam dekat homestay Tanjong Karang. Terlebih selesa sebab lengkap sangat. Siap ada aircond, peti ais, tv bagai.

Habis kenduri terus pergi GM Klang. Pak Uda cakap stengah jam dari Tanjong Karang...banyak lah!!!!!! Satu jam setengah okey...Langsung tak jadi balik ikut Teluk Intan. Jauh nak patah balik. Terus lah masuk h.way...terasa kejauhannye.

Tidur kat rumah Anjang sebab bas ke Gerik dah abes. Menyesal tak bawak kereta -_____-"
Dugaan betullah. Dah penat-penat rasa malasnye lah nak mandi. Tapi sebab tak solat lagi, terpaksa la buat-buat rajin g mandi =p
Yang pastinye lepas subuh sambung tidur satu round ;)

2 comments:

nORmAL said...

Wah dah tido at homestay tanjung karang... akak orang tanjung karang pun belum tido sana lagi hehe.. mcm mana nak tido dah ada home sendiri.. sila jemput datang lagi ke Tanjung Karang...

ainul basyirah nazaruddin said...

I'Allah...akak area mana?