Mukabuku...

Assalamualaikum...

Dah banyak sangat orang request nak jadi kawan tapi prinsip saya, kalau tak kenal kalau boleh tak nak approve. Saya ada banyak sebab untuk itu.

1. Bagi saya FB just untuk kawan-kawan. Of course la yang kita kenal je kan. Yang tak kenal tiba-tiba add memang macam musykil. Stress saya bila kena perah otak "bila aku kenal dia?" "jumpa kat mana?" ....stresssss bila kena pilih takut diorang kenal saya tapi saya tak. Eh macam glamour kan =p

2. Selalu orang add sebab nak tengok gambar. Macam kelakar tapi ni betul.

3. FB itu privacy. Segala status emo ke gembira ke sedih ke and so on, tak sedap la bila orang lain baca kan. Nanti cakap "eyh dia kenapa?' .Ehee tu sebab dia tak kenal saya kan..

Mula-mula berFB macam jakun pakai terima je semua request. Ambik lah kau kan. Skarang bila muncul status baru dah tak kenal sapa tuan dia.

Dan sekarang juga saya tak hairan kalau ada yang nak remove saya from friends list! Tidak ku kesah la ^___^
FB hanya FB. Kawan macam air! Datang dan pergi...kan..kan ;)
"KAWAN" sebenarnya menjanggalkan hidup. Tapi kalau "SAHABAT" ini baru menceriakan. Baru boleh percaya ;)

p/s : kalau orang remove kita best jugak sebab kita tak sampai hati nak remove orang walaupun kita x kenal =)

No comments: