Lara sekeping hati

Assalamualaikum...

Ceh jiwang!
Tak tak ni  bukan perasaan ada someone yang melarakan saya.
Sebenarnya lara sebab kes terpaksa berjalan jauh plus terpaksa bertukar-tukar kenderaan nak sampai UM masa ambik jubah sumpah buat jiwa rasa macam arghhhh...nasib la sekali ni je kot.
Dah rasa macam takda kekuatan kalau kena ambik jubah untuk dua tiga kali. Ehee..

Tensen oh sebab balik je terus rasa macam "jahatnya aku". Tapi hakikatnya saya baik hati.HAHA
Terpaksa menyusahkan aunt. untuk teman ambilkan jubah. Curi masa dia lagi.  
Then buat dia terkejar-kejar untuk pergi class master dia lagi. Huh teruk pulak rasa.

Tukar komuter-LRT-bas-taxi ni la yang menambahkan hati jadi suam suam kuku ni. Rasa sangat letih ya amat =p

Sepatutnya saya yang kena bagi something. Paling tak pon belanja makan ke kan. Tapi last2 dia pulak yang bawak keluar jalan-jalan hilangkan tensen. I lap U lah Acu...ececeh dan2 lah kau Ainul!

Ni dekat The Summit. Tengok bola je dah teruja. Belum lagi letak KAKA' depan mata, mau rebah kot..ehee

Ehem...ehem nampak tak bendera Brazil belakang tu...ehee saye suke ^____^

Bola-bola ni buat minda saya kembali ter'refresh'...i loike..at least tak la rasa menyampah letih ambik jubah terbawa dalam tidur...hiks

No comments: