Assalamualaikum....

Sejak adik saya semua ada kat rumah, waktu untuk kakak mereka ni 1jam la pon paling banyak untuk mengadap lappy. Fuhh punya la sikit. Bukak FB saja dah dekat sejam. Mana masa nak godek-godek blog? T____T
Otak pon macam dah tepu nak lontarkan kata-kata berciri karangan dalam blog =p

Internet 24 hours kot tak henti-henti. Lappy dua-dua pon tunggu masa je nak jam. Satu lagi  memang dah out. Kalau meletop *bukan la berdoa tapi just kalauuuu, puas hati kot =)
saya tak dapat mereka juga tidak..HAHA...nampak  tak saya bersuka hati di situ ^____^

Hari ni memang buat kerja secara pukal. Bangun je terus kemas rumah. Dengar macam rajin je kan. Padahal bangun dah 8.30 harusss la tak boleh terkedek-kedek mengerjakan rumah. *PMS punya fasal 8.30 pagi kira okay la kan...
Siap basuh pinggan jemur kain semua terus potong ayam. Buat masak merah. Rasa dia agak tak mengecewakan. Dengan kata lain, boleh la untuk lapik perut. Untuk digelar anak didik Chef Wan far far far away =p

Dah siap masak ayam harus la bertungkus lumus buat kuah laksa pulak. Adik-adik ai hantu laksa!!! Grrrrr...malas malas pon terpaksa jugak. Psyco bebudak ni. Pepagi dah list ikan nak beli. So kalau tanak paham pon kena jugak paham-paham T____T
-
-
-ok ni dah kali keberapa sambung la.ada je yang nak lappy...whatthefun sungguh cuti sem ni =)
abah tolong baiki lappy lagi satu!!!! dua lappy tak cukup!!! Ha nampak tak anak En Naza ni makin melampau..
-
Owh sejak berebut berebut lappy ni baru saya tahu, gagah jugak saya menahan godaan dadah. Er..er...maksud saya FB....Tak da la teruk sangat kalau tak bukak FB *sila baca dengan nada riak

Tak sampai 10 hari lagi World Cup dah nak start...yeay!!!
Sebulan tanpa mengOn9 pon sanggup =)

Kemungkinan untuk blog tersadai dalam garaj jugak besar...ehee

No comments: