4 tahun saya setia!

Assalamualaikum...

Hi all..wah tajuk konon konon saya makhluk paling setia...ehee
Perasan tak sejak FWC start, memang jarang dah saya nak belek-belek blog.
Nak jenguk saja saja pon dah malas ya amat. * ni sungguh tak tipu.

Nak online pon malas, tapi kalau adik-adik online saya yang sibuk nak lappy...hekk je.
Tapi FB jenguk la jugak. Tapi memang tak macam sebelum World Cup, kalau boleh 24 hours nak stay depan lappy. Sekarang tak dah. HAHA bermanfaat jugak FWC untuk aku ^___^ 

Player yang i addicted the most!!!!
dia betul tali kasut pon nampak macho..HAHA

Sekarang masa untuk minum, makan, mandi, tidur dan semuanya untuk BOLA 
Padahal masih minum air, makan nasik dan hidup dengan normal. Belum sanggup lagi nak buat bola tu makanan rugi. HAHA
Empat tahun saya tunggu. Sikit punya lama. Serius tak pernah rasa bosan. 
Tapi bosan jugak nak tunggu match pasukan BRAZIL =p 
dah la 16hb baru start. Tengok je la group lain main. Tapi takda la bernafsu macam tengok pasukan Brazil. Mereka turun bas pon saya dah rasa macam WOW!!!! tengok KAKA' terus tumbang *overrr kau noks!

100% sokong BRAZIL. GO SAMBA GO! =)
Tapi Spain n Itai pon saya sokong =p
Saya sokong mana yang hebat.Tapi spesis seperti KAKA' yang buat jiwa wanita dup dap dup dap tak tentu arah itu satu bonus...ehee

Ini satu sebab kenapa saya sangat sangat gila dengan team Brazil ^____^

mantop!

Pemerhati bola kata Brazil takkan menjulang trofi FWC sebab sebelum sebelum ni team mana yang menang Konfederation Cup sure kalah dalam FWC.  Ehh macam ahli nujum pulak. Tapi saya pon rasa benda yang sama. Saya pon perhatikan benda yang sama. Owhhh takooottttt!

No comments: