Pancit!

Assalamualikum..

Disebabkan hari selasa dah pergi bercanda ria di tepian pantai dekat sungai sambil makan-makan yang super duper sedap tu, tetiba semalam pon ghairah nak pergi sungai lagi. Bak kata orang memang tak puas sekali, dah kena berkali-kali baru kot nak benci tempat tu. Tapi rasanya saya takkan kot. Dua tiga kali pergi, lima enam kali pon still nak pergi jugak. HAHA kasi *hint sket ^__^

Tapi semalam punya pergi, memang pancit ah. Berenang tak pernah nya puas, tapi takda la sampai pancit (ok belagak nak tunjuk dia hebat -__-) Dapat berenang memang syorga la kan. Rasa macam nak buat rumah tepi sungai tu terus. HAHA over lah!

Masa nak balik tu tengok tayar macam kempis. Ok rileks je lagi. Tapi dalam hati memang tak cool langsung. Dah la jalan batu-batu. Masa turun bukit tu rasa macam tayar lari-lari. Tanak tambah cuak punya fasal gagah jugak bawak. Dah separuh jalan memang 'impian menjadi nyatalah'. Haaa bila anak gergasi bawak jugak tayar yang pancit. Amik ko! rapat serapat rapatnya tayar tu. Tanak pening kepala senang ajo. Call rumah suruh sapa-sapa datang ambik. HAHA suka-suka hati je

Balik dengan hati yang girang. Balik dengan moto elok. Moto rosak bia orang lain bawak. HAHA suka hati ko jer ^__^

p/s : trima kasih Eman =)
 Takde kamu, tebal kayu balak la muka k.Irah heret moto tu.

2 comments:

.AQAMZ. said...

hehe
suke suki je ek calling2.
hu3

ainul said...

aqamz masa ni la nk menyusahkan org..HEHE