Arkitek itu...

Salam...

Disebabkan ari ni dah tak hujan dan takda simpang siul punya ribut, makanya boleh memblog secara pukal...eyh kejap...kejap...
Bukan la 10 entry  ke apa kan..maksud saya  lebih dari satu entry untuk hari ni. Selalu kan satu entry untuk  dua tiga hari. Tak pon satu entry untuk satu minggu kn -_-"

Semalam sepupu sy balik kejap. Dia masuk rumah trus kata "eyh K.Irah nape nampak lagi sihat ni?"
Senyum je tapi dalam hati "eyh ngata aku pulak budak ni"
tahu tak rasa nak je gi tumbuk kamu ewanz...HAHA

Saya gemok...saya tahu (bukan nada sedih tapi bangga tahu!)
Mana taknye everydy i masak ikot apa yg i suka okey...u jeles la tu..HAHA
nak buat mcm mana kamu hari-hari makan kat kedai je kan..huh ta da selera la asyik lauk yang sama...HAHA saja nak kerek ngan kamu =P

Peringatan buat kamu Si Arkitek Sepet next time kamu tengok k.irah, saya bukan lagi k.irah kamu yang dulu...hahaha geli kan tiru ayat The Biggest Loser ni ...

p/s : arkitek tengok bangunan sudah jangan tengok betapa besa badan saya T___T

No comments: