Hari yg tenang...tapi tidak saya =(

Salam...
Yeay....akhirnya dapat jugak memblog secara sesuka hati...
Adik-adik dah balik uni...yang ini hati tak berapa nak sesuka hati
Hari ni makan tomyam + telur dadar...hati suka sesuka hati...
Sakit gigi....ini memang hati tak pernah suka!

- ke ayat macam tah hape-hape??? -

Macam biasa bangun pagi solat + hantar adik-adik g skolah...pakai tudung tengok cermin OHMY!!!!...kenapa pipi dah macam ada bola golf ni...senget-senget mulut..senyuman yang tak berapa manis pon jadi masam...
sakit gigi + gusi bengkak...kalau dah macam ni ko jangan tanya banyak-banyak...tanya sikit-sikit pon boleh naik angin tahu! tanya banyak-banyak lagi la berangi-angin...

Benci la tak boleh makan banyak-banyak...haha
Orang sakit makan sikit-sikit nak kunyah pon sakit...x pe...bajet seminggu dua lagi mau slim kot badan ni..ke perasan?

Ke memang tak slim-slim dah?
Memang tak nampak jalan yang lurus untuk slim ni..HAHA (eyh tetiba macam bangga badan beso)
Lepas makan ubat tahan sakit + benggkak = dah ok sket...kunyah pon boleh laju-laju..HAHA soka i...

p/s : Terima Kasih mak abah tolong beli ubat =)

4 comments:

:: Nur Ain Hj. Ishak @ Acu :: said...

amboi..senang nye ati u dapat makan kan..hehe..org biar je sakit gigi 2..boleh kurus..emmm yummy2 sedapnye tomyam 2..nak sikit..

ainul said...

mai ambik sini =)
tomyam +cendawan =yummy gila u!

pipi i dh bengkak mcm pi2 rayyan la pulak..

:: Nur Ain Hj. Ishak @ Acu :: said...

alah..nk salah kan ayyan pulak..die 2 mmg dh tembam natural..hehe

ainul said...

x kira...ayyan la punya faktor..haha
apa2 pon ibu ayyan dh bg nama ubat yg paling elok...t nk ambik kat clinic...x tahan doe x boleh makan pipi sakit...gigi sakit...hati lagi sakiitttt...i nk makannnnnn!!!