Dia buat saya menangis!

 Tak tau nak mulakan dari mana..saya hilang kata2..

Saudara Mas Afzal.
Saya tak tau apa rasionalnya kalau saya menangis untuk dia. Apa yg saya dapat? Mata bengkak bila bangun pagi?bukan itu. Tapi Saya dapat pengajaran dari kisah dia. 

Saya tak pernah kenal dia. Serius ni. Bersua apa lagi, memang langsung tak pernah. Tapi dia buat saya menagis. Menangis dengan jayanya sepeti tiada lg esok utk saya..Errr ke saya yg lebih-lebih. OK Kalau ada yang anggap saya dah tiga suku pon x pe (utk entry ini saja ok)

Kalau saya jadi dia, mungkin dah lama patah semangat, dah lama terperap dalam rumah, dah lama bermurung.(anggap je mcm kera sumbang)

Kuatnya semangat dia. Semangatnya dia. Banyak lah benda yg baik pada dia.
Lepas baca blog dia, dia akan selalu brada dalam doa saya. InsyaAllah..

Korang mesti tengok blog dia. Banyak pengajaran. Tak kira saya nak jugak korang tengok.  Dengan kuasa veto dan kuku besinya saya nak jugak anda
klik sini. Mesti!!!

No comments: