berpesta raya

salam aidilfitri...dh lambat tapi still nk jugak ckp...hehe
atas desakan Acu kesayangan saya, terpaksa la mencoretkan sesuatu walaupon bukan dengan kerelaan hati yg sepenuhnya...
acu sangat bising n kalot2 je nk suruh update...ok acu sekarang tatap la gambar2 nie...hokeyhhhh...

berposing d ptg hari..org nk maghrib baru la tergedik2 nk posing.
ok sebab raya punya fasal layannnn aje..

anjang saya yg sangat suka posing...sangat giler posing

satu2nya adik lelaki yg saya ada n sorang lg adik
yg sangat baik n suka bg ceramah pd saya :)


ini baru sikit....tp frame dh penuh..hehe


gambar bawah nie pulak utk pengenalan pulak...yg tudung putih yg cumel 2 adalah mak kesayangan saya :)
yg tudung maroon yg duduk d depan 2 la budak kecoh yg bising2 suruh update...hehe acu i luv u :p








4 comments:

Anonymous said...

thx ye eclipse ( ade mkne tersembunyi ni,kalo teror try teka )..huhu..i pun love u..=)

ainul's said...

hoho..u memang..ok i nk upah boleh...hiks

Anonymous said...

upah ape???boleh2,u bg duit la tp.irah, u dtg la konvo i nti,,xfair tau x..u g konvo iwan tp xnk g i punya konvo..amik la m.c..xyah g clas..huhu..

ainul's said...

i'll try my best...harap2 class batal n i boleh dtg u'r konvo...jnji..