Salam Aidilfitri

sementara masih dalam mood yang rajin, saya amik kesempatan nie utk ucapkan Selamat Hari Raya...kepada sesiapa yang ada terasa hati dengan kata2 dan perbuatan saya atau ada sesiapa yg saya telah membuat ketupat di belakangnya, harap anda maafkan saya ye.

hati sangat melonjak kegembiraan. sangat x sabar nk pulang ke kampung halaman...cehhh mcm jauh jer bunyi nye...tp kampung still kampung kn..
tak sabar nk tunggu ari rabu neh...x sabar nk naek bas n tak sabar juga untuk sampai ke kampung bersama adik saya...sume benda sangat tak sabar...2 hari lg, tapi rasa semacam sangat lama...penantian satu siksa yg tidak tertanggung...haha sudah semakin parah ketidaksabaran ini :)

saya harap saya akan pulang dengan selamat...InsyaAllah..
kerana saya tau mak n abah saya pastinya x sabar nk tunggu kepulanagan anak2 tercinta...hehehe


ok sebagai pengganti kad raya, tatap aje kad d dlm blog ini ok...
kepada mak n abah, adik2, mak saudara, sepupu2 n kengkawan semua, saya mintak maaf atas semua salah dan silap saya. sangat berharap anda maafkan saya. juga halalkan makan minum saya.

No comments: