kisah housemate!

saya ada housemate yg sangat best..namanya Ju na Ana..
sangat best cz sume sekepala..
sangat tak best kerana badan saya lebih cumel daripada mereka....haha saya tau akan ada makhluk tuhan yg akan jeles bila saya ckp saya cumel! ok sabar ye Ju...

nak cerita r sikit pasal ju neh...budak yg sangat rajin..giler la rajin dia..memang tak tipu ok!
bayangkan la pukul 8.30 pagi dh start masak nasik sekali ngan lauk..
saya bangun tido cuma perlu makan sahaja (ops! pecah rahsia bangun lambat..hehe normal la kn :P)

masak lak lauk yg sedap2...paling best semalam dia buat sup ayam yg penuh dengan cendawan...sume blur tak tau nk panggil sup cendawan ke sup ayam sebenarnya..lantak r kan panggil pe pon..yang penting saya kenyang..haha nafsu..nafsu

Ana pulak lepas dh keje ni jarang kami bersama (ceh ayat apakah ini..haha)
so jarang sangat jumpa budak kenit yg cumel nih..
prinsip hidup dia kerja...kerja...kerja...
pe2 je la kan..
yang penting, housemate sy memang best!

No comments: