salam terakhir

gembira. sedih. suka. duka. macam-macam perasaan dalam hati ni. sayang pulak nak tinggal kn kolej Kinabalu selepas 3 tahun menjadi penghuni yg paling tegar. paling setia. paling cumel..haha perasan-perasan dan perasan. abaikan

baru habis borak-borak dgn K.yana, Eqi, Mclong n Syima. gembira betul kami mlm ni. gelak2 tak hengat dunia. nyanyi-nyanyi sambil buang masa. terasa mcm suara sangat sedap malam neh...HAHAHA sedap weyh!

bersengkang mata la kejap. tukar2 gambar, video n mcm2 la. *malas nk bg tau n korang pon tanak tau. saya tau itu..hahaha

sedih nk berpisah dengan kawan2 KK8 dan UM yg mulai sekarang akan pegang status penganggur terhormat..sayang betul saya dengan kamu semua.
lepas ni masa berlalu akan merubah segalanya. mungkin kalau ada rezeki kita bersua lg..tp kalau x, itu semua tinggal menjadi kenangan. Ya, SEMALAM ADALAH MILIK SEJARAH DAN SEMALAM ADALAH MEMORI!!!!

kawan2 ramai yg dh balik ke kampung. rindu keluarga barangkali. tp ada jyga yg masih di KL. termasuklah saya. sepertinya anak yg tak sayang mak abah. tanak balik umah *eyh kami budak baik..HAHA. sebenarnya banyak keje yang perlu di'settle'kan dulu sebelum balik..pening jugak kepala ni.

rata2 esok akan bawa haluan masing2..sedeyyy!!!
nanti xkan ada kwn2 yg lepak kat bilik sambil sembang2 n cipta sedikit sebanyak gosip yg HOT! haha...sempat lg tu...
malam ni je dh tercipta banyak memori. ok saya simpankannya jadi kenangan. tanak lupe2 nanti org cakap nyanyok..hiks
so saya nk kenangan indah nie kekal dlm mata, hati dan jiwa saya :)
sy akan sentiasa rindu kamu!

luv u all
adat sebuah pertemuan, pasti ada suatu perpisahan...
ukhwah fillah never die!

No comments: